Twee dagen stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Esmeralda L - WaarBenJij.nu Twee dagen stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Esmeralda L - WaarBenJij.nu

Twee dagen stage

Door: Esmeralda

Blijf op de hoogte en volg Esmeralda

18 September 2012 | Suriname, Paramaribo

Zo, ik heb nu mijn eerste twee stage dagen erop zitten. Tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin. Op kantoor zijn er 5 andere nederlandse stagiaires, die tot nu toe erg gezellig zijn.

We hebben maandag van de bedrijfsleider een stadstour/rondleiding gekregen en besproken wat er van ons werd verwacht. Er waren wat problemen met de internetverbinding op kantoor dus hebben we afgesproken dinsdag echt te beginnen met werken.

Vandaag (dinsdag), was ik op kantoor aanwezig van 9 tot half 4. We hebben zwemvesten ingekocht voor 1 van de tours en we moesten op de zwemvesten de naam van het bedrijf schrijven. Verder heb ik me ingelezen in wat er allemaal wordt aangeboden en klanten geholpen. Gemiddeld komt er 1 klant of een groepje klanten per uur binnen, die vragen willen stellen of een tour willen boeken.
Verder ben ik een beetje aan het uitpluizen hoe ik mijn stage opdracht het best kan aanpakken. Ik heb uiteraard een plan van aanpak, maar de informatiebronnen zijn hier beperkt. Dus ik ga veel moeten enquêteren en vragen moeten stellen om aan de juiste informatie te komen. Dat vind ik best lastig.

Mijn stagementor, is vriendelijk en behulpzaam. De "wat-vandaag-niet-kan-doen-we morgen-wel mentaliteit" spat er bij hem vanaf, maar daar kan ik tot nu toe wel meeleven. Ik merk ook op dat het initiatief vanuit mij moet komen, want anders verroer ik mij de gehele dag niet.

Ik merk wel dat er erg veel moet gebeuren qua stage 3 en heb nu het gevoel door de bomen het bos nu even niet te zien, dus ik ga morgen een overzichtje maken van wat er moet gebeuren en hoe ik dat efficiënt ga aanpakken.

Lobi en brassa's,

Esmeralda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Vier maanden stage in Suriname

Recente Reisverslagen:

13 November 2012

Tour naar Dan Ta Bai - Boven Suriname

09 November 2012

Morgen weer een tour

25 Oktober 2012

Anderhalve maand in Suriname!

30 September 2012

Stage tot nu toe

18 September 2012

Twee dagen stage
Esmeralda

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4807

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 17 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: